4 Aralık 2014 Perşembe

Kim Kim?...

"Kimi öptüm de kurtuldu çarmıha çakılmaktan?"
Akşamdan beri dilimde sakız kimi diyorum, liste kabardıkça kabarıyor. 
Yahu bu nasıl bir kehanettir ki, her defasında unutup yeniden hatırlıyorum.

Or'da Kimse Var Mı? serisiyle tanıştım onunla. Adına Türkiye gerçeği dedim. Çok sıkı kavgalar da ettim serüven boyunca. Rodoplu'ya hak verdiğim de oldu, Kadıncık'ın dizlerine yatıp kederlendiğim de...
Ben bu kadını namuslu aydın kimliğiyle sevdim, O hiç bir yere ait olmayan yalnızlığıyla.  Artık iç cebinde itirazları olamayacak, ha deyince zincirlerinden kopup gelen bir "Aydın" dilini yitirdi, sanırım belleğini daha önce...
İşte yine ağzımda o kekremsi tat, rahat durmuyorum, rahatsızlığım "yüreğimi yanlış kıpırdatan" her şeyin ekmeğine mani..  "Mommy! Who is doing this to us?"

Yok gece böyle bitti ama güne böyle başlamaya gönlüm razı değil. Neşet Baba söylesin, ben gecenin rövanşını alayım, temiz bir uykuya dalayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder