23 Mayıs 2015 Cumartesi

Yine Güzeldik

Yine güzeldik, yine aşkla yenilendik. 



-Ve döndüm ve gündem denen illet şah damarımdan yakaladı beni. Ayağımın tozuyla dilimde küfre dönüşen sözcükleri ayıklamak talihsizliği... Ben kaçtıkça gözüme gözüme sokuyor hayat, en yakınımdakine değiyor siyasetin kirli eli, burkuluyorum. Birkaç iyi adam var elimde avucumda, yok yem etmeyeceğim ey kralcılar onları hırslarınıza. "Rağmen" koparacağım kıyameti; bütün iyi niyetlerine, samimiyetlerine ve eyvallahsız duruşlarına rağmen. En "sevdiğime" dokundu o kirli elleri bu defa, bardaktaki en kıymetli damlam yere düştü. İktidarın soytarıları ellerinde bir mühür kim hain kim değil avına çıkmış, o elleri kırmak boynumun borcu. Ahdim olsun en son işim o surata tükürmek dahi olsa bu hayatta, düşecek o kedi elime...


-"İsteyem başıya gele, ah bi gele vah bi gele"
Dirençli bir aşk bu, hücrelerine bölündükçe yeni bahaneler buluyor yüreğe tutunmak için. Galiba bu haline tutkunum ben, vuslatın uzağına düşürüyorum fikrimi, zikrimi. Seviyorum seni ey serseri, ey ruhumun kör bıçağı, ey yokluğuna müptelalığım... Seviyorum gidişini, olmayışını en çok...

-Son gece çekildi bu resim. Hüzün çökmüştü şehriyâra, benim gönlümde hasret türküleri, şimdiden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder