4 Mart 2013 Pazartesi

Şiirini Topladı Rüzgâr



Nereye gitsen alazından dökülüyor kıvılcım kıvılcım şiir,
sen gittim sanıyorsun yol bir daha siliyor cürmünden izini
Sustuğun kinaye, farfaradır zaptına memur kelimelerin
gelsen de derindir izleri kaderin, gidişinin gölgesi yetim

Ayası buz tutmuş  bak hatıraların, kır kalemi, küstür kendini
Rakamları diz, sahici bir hesap kıl kalbin uykusunu bölsün
Gözlerinden soluğa kesmiş sürmeyi sil at, bulut olsun mavinin rengi
Gel, uğursun; köşedeki duvar, sokaktaki lamba sevinci yunsun

Ben bir aborjin gölgesine sığınmış, türkü mü söylüyorum, dinle
Ne dağların karı, ne ağacın kahrı, ne sol cebindeki ayrılık baladı
Dudaklarıma rüzgar değiyor, kuru çelimsiz bir sese dönüşüyor adın
Dinle, birazdan türkü bitecek,tepedeki ağaç acıyla gülümseyecek

Kalbim dedim, silindi arzımdan geçmiş ve gelecek günahların
Bir âh değil mi kalan, gün ne bilsin hangi dağın ertesi ölüm
Hangi bağra sığınmıştır ecel, çöl kime kuyu, su kime zindandır
Şiirini topladı rüzgâr, ateşi söndü kumun, akşam sesini çağırmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder