28 Haziran 2010 Pazartesi

Görüldüğüm Yerde

Bugün lâl gözlerinden öptüm hayatın
Bugün deli kuvvetindeydi rüzgâr
Kalktım
Bir uzun hava ezgisi,canhıraş
Odamda doğmayan güneşin ağzı bükülmüş
Dökülmüş ruhum sokaklarına
 

Değil mi ki ben
kırık bir tahta gıcırtısından
Yorgun bir sokak satıcısından
Daha muzdarip hecelerin dibindeyim

Dünyayı küfesinde taşıyan da bir,
güneşe seyirten de
Sevdayı göğüme konduran da bir, kini bileyen de

Bahçemde bir uğultu,bir kalabalık
Yaprakların dansı diyorum her hazan
Düşerken sesinden hayatı eskiten
Hıçkırık ,oyunbozan

Göğüme taşkın bulutları konduran
Beni çığrıma bağışlayan,onaran kara sevdam

Hükmüm elim bir yazgı gibi delse de bulutları
Sen
Adınla başlatır ve bitirirsin olmayanı

Beni güzel bir düşün yanına yatır
Sabaha daralırken zaman

Yeryüzünde eksilen kadar merhamet bitir
Kalbimin odacıklarında

Sen ağıdımın baş harflerinden kurguladığım
Gerçek…

Ben,
Hangi ellerindeyim vebalin
Arzın hangi köşesi benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder